2013. augusztus 11., vasárnap

✈ 3rd Award


Harmadik díjamat köszönöm a We Danced All Night két írójának: Beliectioner-nek és Miminek. :)



Szabályok: 
-11 dolog rólam
-11 válasz 
-11 kérdés 
-11 bloggernek tovább küldeni

11 dolog rólam:

- Romantikus típus vagyok.
- Szeretek viharban a barátomhoz bújni, mert tudom hogy ő megvéd.
- Nem szeretem a horrort. 
- Egyszer beültem egymás után kétszer ugyanarra a filmre moziban. #AfterEarth
- Szeretem a jó hangulatú bulikat.
- Szeretnék egy keresztet tetováltatni a gerincem felső részére.
- Sokan mondták, hogy hasonlítok Eleanor Calder-re.
- A valaha létezett legkényelmesebb cipő a Vans. 
- Imádok gördeszkázni, de nem vagyok egy Tony Hawk. 
- A nyár legjobb része, hogy kiállhatsz ázni egy kellemesen meleg futózáporba. :3
- Gyakran vagyok irigy akaratom ellenére.

11 válasz:

1. Ki a kedvenc az 1D-ből és miért? Mindenkit egy szinten kezelek, de ha nagyon választani kell akkor Zayn. Szeretem a "rosszfiúkat". Harrynek imádnivaló a göndör haja, Niallnek a gyönyörű kék szeme, Liam ajkai, Louis hülyeségei. :)

2. Mikor kezdted írni a blogod? Az első bejegyzést ezév áprilisában tettem közzé.

3. Mi az-az étel amit ha tehetnél mindig ennél? Spagetti, dinnye, banán, eper, narancs, lasagne, pizza, csoki... Olyan sok minden van még, de ha ezt minden nap megenném, bálna lenne belőlem. :(

4. A legjobb barátnőd minden titkodról tudd? Vannak olyan dolgok amit nem tudok megosztani mással, még ha a legjobb barátnőmről is van szó. Tudom, hogy megértené, de képtelen vagyok beszélni róla. Legutolsó sorban nem is szabadna...

5. Mi az a szám, amit már rongyosra hallgattál? Born To Be Somebody (Justin Bieber), Birthday (Selena Gomez), Undercover (Selena Gomez), Burn (Ellie Goulding), Best Song Ever (One Direction), No Church In The Wild (Kanye West), Acting Up (Asher Roth), Best Friends (Janoskians), Blurred Lines (Robin Thicke), We Can't Stop (Miley Cyrus)... Még van rengeteg, de ezek általában minden nap ott szerepelnek a lejátszási listámon. :)

6. Szerinted milyen párost alkot Eleanor és Louis? Szerintem nagyon aranyosak együtt, hasonlítanak egymásra és boldoggá teszik egymást. :)

7. Milyen véleményen vagy, hogy Dani és Liam különmentek? Szerintem Danielle nagyon szép és szerintem összeillenének Liammel, de vannak dolgok, amikbe nincs jogunk beleszólni. Ők így döntöttek, nincs mit tenni. Azért sajnálom. :(

8. Szerinted Zayn és Perrie összeillenek? Néhány ok miatt igen, de vannak olyanok is amik szerint nem.

9. Ha a kedvenc színedet összekeverjük a pirossal, milyen színt kapunk? Pirosat vagy lilát. :) (Viszont a kedvenc szín nálam mindig más. Jelenleg a kék és a piros.(:   )

10. Mi szeretnél lenni, ha nem kéne érte semmit tenned? Forgatókönyvírás az álmom, amiért sokat kell tennem, de ha nem kéne érte harcolnom, az lennék. Énekléssel és színészkedéssel is foglalkoznék, de már próbáltam és nem igazán álltam meg a helyem. Zeneszerzéssel is szívesen foglalkoznék, az még megy is. :)

11. Mióta szereted az 1D-t? A What Makes You Beautiful-nál találtam rájuk, eleinte nem tetszett, majd minden nap egyre többször látogattam vissza a Vevo csatornájukra. :)

11 Kérdés

- Mit figyelsz meg először egy fiún?
- Kedvenc íród, könyved?
- Sportolsz valamit?
- Van beceneved, ha igen hogyan kaptad?
- Szerepel valami a bakancslistádon, vagy nem foglalkozol ilyenekkel?
- Vannak félelmeid sötétben?
- Jelenlegi kedvenc zeneszámod?
- Mi a véleményed a magyar tinimagazinokról?
- Kedvenc divatmárkád?
- Első gondolat, ami először eszedbe jut a legjobb barátnődről?
- Hol látod magad 7 év múlva? 

Akiknek küldöm:

1 megjegyzés: